Sponsormogelijkheden

Overal binnen v.v. Dieren wordt hard gewerkt om onze leuke vereniging nóg leuker te maken. Ook bij de sponsorcommissie zijn wij de laatste tijd hard bezig geweest. Vaak op de achtergrond, soms op de voorgrond.

Zoals nu. Diverse sponsorcontracten zijn succesvol verlengd en mooie nieuwe zijn afgesloten. Om de potentieel nieuwe sponsors een beter beeld te geven wat de mogelijkheden zijn en niet onbelangrijk wat de kosten zullen zijn, is een helder overzicht ontwikkeld. Prijzen zijn bij eenmalige betaling voor een 3-jarig contractduur.

Download hier alle mogelijkheden en hier de specificaties.

sponsorinfo_0123.jpg

Heeft jouw bedrijf, of ken je een bedrijf die interesse heeft in sponsoring bij v.v. Dieren? Laat het ons dan weten via [email protected]. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen want sponsoring bij v.v. Dieren is altijd maatwerk.

Met sponsoring steun je onze leuke vereniging én de kosten zijn onder zakelijke voorwaarden ook nog eens aftrekbaar van de winst. Zo scoor je altijd!

Met vriendelijke groet,
Sponsorcommissie vv Dieren