Dieren - Eerbeekse Boys 1-1

Eerbeekse Boys 1

19 september 2020 14:30

Onbekend

Na een paar nuttige bekerwedstrijden met goed resultaat vandaag dan de start van de competitie. De oudste pupil van de week Rob Jacobs verricht de aftrap. Rob onze geweldige vrijwilliger vertrekt naar Almere. We zullen hem missen.\ In de 4e minuut een mooie aanval van Dieren. Helaas eindigt het schot van Ghani Bascal buiten het bereik van de keeper op de paal. Het spel golft op en neer. In de 25e minuut een snelle uitval van Eerbeekse Boys. De voorzet wordt geblokt maar de 2e voorzet daar duikt de Dieren-keeper overheen. En dan is het gemakkelijk scoren (0-1) Dieren blijft de aanval zoeken, maar dikwijls wordt het te ver doorgevoerde gepingel onderbroken. Maar dan in de 41e minuut krijgt Dieren een corner te nemen. De afgeslagen bal wordt door Ruud Goorhuis Oude Sanderinck meteen op de slof genomen en zijn verwoestende uithaal verdwijnt in het doel (1-1). En dan is het rust. Na rust een zeer verdedigend Eerbeekse Boys. Met veel overtredingen worden de soms te ver doorgevoerde combinaties van Dieren gestuit. Dieren voert nog diverse wissels uit, zo komt Teun voor Max en Dylan voor Job in het veld. Eerbeek verdedigt met man en macht en hoopt op een snelle uitbraak. Maar wat Dieren ook probeert ze scoren niet en zo komt het einde met een onbevredigende 1-1 stand. Eerbeekse Boys is er blij mee en steekt juichend de handen in de lucht. H.B.W.