Dieren - Uni vv 5 - 0

UNI VV 1

25 september 2021 14:30

J.J.A. Visser

tel. 0313-427938 (v.v. Dieren)

De eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. De jeugdige toeschouwers verwelkomden de spelers enthousiast met een mooi vuurwerk. Geweldig om zo te beginnen. Dieren had in het begin moeite met de tegenstand die UNIvv bood en had moeite de vrije man te vinden. Maar naar mate de tijd vorderde begon Dieren beter te spelen. In de 15e minuut kreeg Dieren een vrije trap te nemen. Milan Sanders plaatste zich achter de bal en met een fraaie curve krulde hij de bal in de bovenhoek (1-0). Hoewel beide ploegen wat mogelijkheden om te scoren kregen ging de rust in met een verdiende 1-0 stand. Na rust twee wissels Kars Bosschaart en Niek van Asselt werden gewisseld voor Wouter de Wit en Gani Baskal. In de 58e minuut slalomt Gianluc v. d. Wulp door de verdediging en scoort 2-0. Een minuut later is het Teun van Uum die de bal schitterend over de keeper stift en dat betekent 3-0. En nog is het niet gedaan want na een mooi opgezette aanval scoort Milan Sanders en dat betekent 4-0. Er volgen nog wat wissels, zo komen Dylan Fontijn en Maik Hendriks nog in het veld. Traditiegetrouw gaat Norbert van Engelenburg met de laatste aanval mee naar voren en ja hoor hij scoort met een kopbal 5-0. En dat betekent einde wedstrijd. Zo zit de eerste competitiewedstrijd er op en heeft Dieren ervaren dat competitie spelen zwaarder is dan een vriendschappelijke wedstrijd. H.B.W.