Waalstad – Dieren 1-0

Staddijk 35
6537TW
NIJMEGEN

Mooi weer en je verheugt je tegen beter weten in op een gezellige voetbalwedstrijd. Maar of de ploeg nu Waalstad heet of Keizerstad of Trajanus het blijft een irritante tegenstander.. En dan een voetbalveld dat een knollenveld is. Een fatsoenlijke pass was bijna niet mogelijk. Kortom alleen het weer was aantrekkelijk. Dieren bleef volharden in haar normale spel van korte passes. En dat spel was op dit veld niet mogelijk. Dus er kwam geen fatsoenlijke aanval tot stand. De zaalvoetballers van Waalstad wisten elkaar beter te vinden. Zo moest Keeper Olijslager een paar hele mooie reddingen verrichten.^Zes minuten voor tijd scoort Dieren uit een scrimmage. De scheidsrechter wijst naar het midden. Maar uiteraard steekt de grensrechter van Waalstad de vlag omhoog. En de scheids keurt ten on rechte de treffer af. De deze wedstrijd aanwezige scheidsrechter beoordeelaar vindt het een terecht doelpunt Maar daar heeft Dieren niets aan. En dan scoort in de laatste minuut Waalstad. Na nog wat relletjes is het einde van de wedstrijd. Vlug vergeten!!!
H.B.W.