vv Dieren - DVOV

Admiraal Helfrichlaan 99
6952GD
DIEREN

Dieren begint voortvarend en in de 2e minuut is het al raak. Teun van Uum geeft een mooie voorzet en Wouter de Wit scoort 1-0. Dieren blijft de aanval zoeken ,maar er sluipt gemakzucht in de ploeg. Het hechte collectief zo kenmerkend voor het elftal ontbreekt. Hierdoor krijgt DVOV ook scoringsmogelijkheden. Zo zijn er wel wat kansjes maar er wordt niet meer gescoord en breekt de rust aan met een 1-0 stand.

Na rust is er een wissel bij Dieren en komt Roumo Kemming in de ploeg. Dieren speelt na rust wat feller en geeft DVOV veel minder ruimte. In de 57e minuut een mooie combinatie en Norbert van Engelenburg scoort 2-0.

Deze voorsprong geeft rust aan de ploeg. Het spel wordt duidelijk beter.

En dan in de 5e minuut krijgt Dieren op 30 m van het DVOV doel een vrije trap te nemen. Teun van Uum plaats zich achter de bal en met een droge knal verdwijnt de bal in de bovenhoek. (3-0). Kort daarop schiet Gianluca op de paal, de terugspringende bal is een prooi voor Ruud Goorhuis Oude Sanderink (4-0). Dieren wisselt nog wat spelers zo komen o.a. Nanne Osinga en Niek van Asselt in de ploeg.  Er zijn voor beide doelen nog wat scoringsmogelijkheden. Maar er vallen geen doelpunten meer te noteren.  Zo komt het einde met een verdiende 4-0 overwinning.

Nu Dinsdag weer aan de bak met een wedstrijd tegen Teuge . En dan weer zaterdag en weer een wedstrijd op Woensdag. Het lijkt wel prof voetbal.

H.B.W.