Dieren – Oeken 8 – 0

Oeken 1

26 maart 2022 14:30

R.D. Berkhof

tel. 0313-427938 (v.v. Dieren)

Na de moeilijk bevochten zege in Oeken,was iedereen benieuwd hoe het vandaag zou verlopen. Nou het viel reuze mee. Al in de 6e minuut een mooie pass van Norbert naar Gianluca. En die kopt de bal over de uitlopende keeper heen. (1-0). Al snel moet Milan gewisseld worden en komt Gani Baskal er in. Dieren zoekt doorlopend goed combinerend de aanval . En in de 13e minuut is het weer raak. Radjinder Banwari zet voor en Andy Visser kopt de bal in de verre hoek (2-0). Oeken kan er weinig tegenover stellen. In de 44e minuut is het weer raak. Deze keer wordt de voorzet van Radjinder door Gianluca v.d. Wulp met het hoofd tot doelpunt gepromoveerd.(3-0). Hierna is het weer Gianluca die scoort. En deze maal met een geplaatst schot (4-0). Meteen daarop ontfutselt Teun de bal aan de Oekenkeeper en speelt Andy aan En zo wordt het 5-0. Hierna fluit de scheidsrechter voor de rust. Na rust worden diverse wissels in gebracht .Zo maken o.a. de volgende spelers nog hun opwachting: Niek van Asselt, Wessel Bosch, Dylan Fontijn,Job de Lijster. En ook deze spelers spelen een prima wedstrijd. Job Koenders tilt de stand in de 75e minuut met een schitterende knal naar 6-0. Meteen daarna een merkwaardig moment ,met niemand in de buurt struikelt de Oeken keeper en de bal rolt van zijn voet in het doel (7-0). En dan is het Job de Lijster die met een mooie kopbal de eindstand bepaalt 8-0 Zo komt het einde aan een zeer eenzijdige wedstrijd, met een prima spelend Dieren. Dinsdag weer een competitiewedstrijd thuis. H.B.W.