OneManArmy schreeuwt de Legends naar driepunter.

SML 3 (zon)

30 oktober 2022 10:30

A. Mancuso

Sportpark De Bakenberg
Kemperbergerweg 11 B
6816RM

OneManArmy schreeuwt de Legends naar driepunter.Afgelopen zondag stond de uitwedstrijd tegen SML op het programma. Nu voor het tweede seizoen op rij en het bevalt ons wel op Sportpark de Bakenberg. Vorig seizoen wonnen de Legends met 0-2. Keepte Milko , scoorde Kiekoe en mochten we nog sneeuw schuiven.Vandaag scheen de zon heerlijk en was het ideaal voetbal weer voor zowel spelers als supporters. Flup, Pietertje en Stiftmeister waren samen met OneManArmy afgereisd naar Arnhem.Nu zie ik u denken OneManArmy, wie is dat dan weer ? Nou, dat is onze fanatieke supporters William, die ons sinds dit seizoen steunt. Vaak met toeter maar nu ook met gezang. Hij heeft zelfs al een lied voor de Legends gemaakt. Leert u hem goed, dan kunt u volgende week mee zingen :“ Overal waar jij gaat..Gaan we met je mee..Een leven lang op pad.Voor v.v.dieren 2 “Namens de Legends , bedankt voor je support! We waarderen dat enorm en gaan er ook beter van voetballen. Want het was weer een geweldige pot voetbal van de blauwe. Inzet, beleving en plezier stond vandaag voorop. We begonnen in de volgende opstelling :                          WaldorfMini Me  Hulk  de Knaaiert Al BundyPapa           Paulus           HoekloosAh Nee        Milko            Mini mini me 1.0Balou en Mini mini me 2.0 houden de bank warm.Nu ziet uw ook weer een nieuwe naam achterin. Al Bundy oftewel Rens, of dit zijn nieuwe bijnaam word is nog niet zeker maar voor nu vind ondergetekende het helemaal in orde. Al Bundy ging na de wedstrijd lekker op de bank voetbal kijken. Op welke manier weet u denk ik wel als u Al Bundy kent :)De wedstrijd gaat mooi op en neer. De eerste helft zijn er kansen voor beide ploegen. Dat er gescoord zou worden was niet de vraag wanneer maar hoe laat? Dat de Knaaiert dat in eigen doel deed laten we maar niet te veel over hebben. Maar hij schoot hem aardig binnen.SML was blij met de 1-0 maar deed bijna hetzelfde terug. De laatste man schiet zo de bal in de voeten bij Hoekloos vanuit een doeltrap. Die dacht niet na en schoot hem strak in de hoek 1–1. Vlak daarna een mooie steekpass van mini mini me 1.0 op Milko en de schiet een keiharde zwabberbal op de keeper af en die gaat er in. Klein foutje maar wel 1-2. Het werd ook nog 1-3 voor de rust door een doelpunt van mini mini 1.0, wat een snelheid heeft die man!In de rust word het lulletje ook bekend. Niet de Knaaiert, die een eigen goal maakte weet u nog, maar Paulus krijgt de eer. Na een opbeurende tik op de billen van Milko , voelt Milko het kaartje nog aan de broek zitten bij Paulus. Na de wedstrijd werd deze met veel liefde gegeven van Milko aan Paulus.De tweede helft is hetzelfde spelbeeld. Kansen over en weer maar de Legends zijn de betere ploeg. Toch word het 2-3 maar de Legends laten zich niet kennen en gaan op zoek naar de 2-4. En die komt er. En hoe ?!?!Ah nee pikt de bal op aan de zijkant van het veld. Dribbelt een stukje en schiet de bal in de verre bovenhoek , binnenkant paal er in. Een WERELD GOAL!!!Ook werd het nog 2-5 , en weer is het Ah nee. Na een mooie strakke voorzet van mini mini 1.0 tikt hij de bal binnen. De wedstrijd is op slot en word professioneel uitgespeeld en de drie punten gaan mee naar Dieren.Er werd natuurlijk ook nog gewisseld. Balou kwam voor zoon Al Bundy en mini mini me 2.0 kwam er ook nog in. Staat mini me toch mooi met 1.0 en 2.0 oftewel zijn zoons op het veld. Mooie vader en zoon momenten voor Balou en mini me.Werd na de wedstrijd ons uitvak bedankt , die heeft ons goed geholpen vandaag. En uit zeer betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat er volgende week een heuse sfeeractie op touw word gezet.Want dan spelen we de derby tegen EDS 3. De mannen van Johan Aalberts komen op bezoek op sportpark T Nieuwland. Er word weer afgetrapt om 1030.Na de wedstrijd word er nog een biertje gedronken in de kantine, die mooi op het hoofdveld uit kijkt. Staan er ook nog twee soorten water met sinaasappel en munt. Die mag iedereen pakken, goede service!Komt alle kijken volgende week naar weer een mooi affiche op de zondag ochtend.De groetuh,Milko!