Carnaval 2024

Intensiver carnaval gaat niet schreef ik na de 2023 editie. Ik weet nu beter, het gaat toch.

Wat een spectaculaire ontknoping op het Heischöppersbal alhoewel de aanwijzingen er dit jaar wel erg dik op lagen.
  • De prinses en adjudant stonden gewoon op de toegangskaart
  • Een verwijzing op de drankmunten
  • De vele zessen in de hal en zaal
  • En als je de relatie weet tussen Prins dertien en Prins zes ben je er ook uit.

Maar goed voor velen dus een grote verassing toen daar voor het eerst een Prinses en Adjudant(e) stonden. Prinses Linsey en Adjudant Joanne kwamen uit het huisje op wielen te voorschijn en hebben vanaf het 1e tot de laatste minuut vol gas gegeven.

Verslag Prinses en Adjudant
Beste Heischöppers en Heischöpperinnen,

Het was even stil vanuit onze kant, maar we hadden dan ook even tijd nodig om bij te komen en waren vooral aan het nagenieten! Er was ons al gewaarschuwd dat het weekend voorbij zou vliegen, helaas was dat ook het geval. Maar wat hebben wij genoten als eerste vrouwelijke Prinses Linsey en Adjudant(e) Joanne bij v.v. Dieren! En al is v.v. Dieren geen ‘officiële’ carnavalsvereniging het wordt wel heel officieel maar vooral ook professioneel aangepakt door de raad van 11. Wat hebben deze mannen ons fantastisch begeleid in het voortraject maar vooral ook tijdens het weekend zelf. Het was voor hun ook een gok, gaat het wel goed komen met 2 vrouwen, hoe gaan we dat aanpakken, maar geloof ons, ze willen nu niet meer anders! Nou oké, of misschien toch wel! ;)

Vrouwen zijn vaak tot in de puntjes georganiseerd zo ook wij, daarnaast laten we niets aan het toeval over en hebben we de boel graag goed geregeld. Daardoor was het nog wel eens leuk om ons te pesten met regelzaken last-minute doorgeven. Maar ach we konden het hebben. Want wie dacht dat je niet met vrouwen kon ouwehoeren, had Prinses Linsey nog niet ontmoet, maar dat weten de mannen nu ook!

Wat vooral in ons woord van dank niet mag ontbreken, is het feit dat jullie als leden/oud leden of andere betrokkenen van v.v. Dieren zo leuk reageerden op het feit dat er twee vrouwen waren gekozen. We hebben veel leuke reacties gehad en waarderen dit erg! We hopen dan ook dat het voor een ieder een geslaagde carnaval was, voor zowel jong als oud! Voor ons was het fantastisch!

Een speciaal dankwoord aan alle vrijwilligers, zondag avond kwam deze boodschap er misschien niet helemaal meer helder uit, maar zonder vrijwilligers kunnen we gewoon niet! Van inkoop tot barvrouw/man, muntenverkoop, verzorgen van de carnavalswagen, het rijden ervan, de hapjes, de beveiliging, de organisatie van kindercarnaval. En dan natuurlijk onze Jeugdprins Sem en Adjudant Siem, bedankt voor de fijne samenwerking en dat jullie de jeugd wilde vertegenwoordigen, jullie deden het super!

Als laatste nog een speciaal woord van dank aan de raad van 11! Bedankt voor het vertrouwen in ons! Het plezier vooraf, tijdens en achteraf! We hebben enorm genoten! En door jullie was alles tot in de puntjes geregeld Timo, Pieter, Frank, Arnoud, Peter, Stephan, Ronnie, Harry, Ronald, Robert en Dinand bedankt!

Liefs Prinses Linsey en Adjudant Joanne

Vindt hier de link naar het foto/video album