Afmelden

Opzeggen lidmaatschap

Wanneer je je lidmaatschap bij vv. Dieren op wil zeggen, stuur je een e-mail naar de ledenadministratie [email protected] Er wordt dan eerst gecontroleerd of aan alle verplichtingen is voldaan (betaling van contributie, inleveren kleding, etc.), voordat de uitschrijving officieel wordt gemaakt. Wanneer alles verwerkt is, ontvang je hiervan bericht per email. Let op: zolang je dit bericht niet ontvangen hebt, is je lidmaatschap niet verwerkt. Heb je na 10 dagen nog niets van ons gehoord, stuur dan nogmaals een mail. We helpen je dan zo snel mogelijk verder.

Aangezien er al ver van tevoren gewerkt wordt aan de indelingen van het volgende seizoen, zouden we willen verzoeken om geplande uitschrijvingen al zo vroeg mogelijk door te geven aan de leeftijd coördinatoren. De definitieve opzegging kan aan het einde van het seizoen volgens de normale procedure bij de ledenadministratie doorgegeven worden.

Schrijf je je pas na 15 juni bij ons uit dan ben je voor het volgende seizoen contributie verschuldigd!
Een tussentijdse opzegging met kwijtschelding van overig contributiebedrag is alleen mogelijk in het geval van een verhuizing of in een uitzonderlijke situatie (zoals een ernstige blessure). Deze situaties worden altijd beoordeeld door het bestuur van vv. Dieren.