Gelrepas

Wat is een Gelrepas?

Met de GelrePas kunt u tegen flinke kortingen, en in sommige gevallen zelfs gratis, lid worden van een onze voetbalvereniging. De Gelrepas is gratis. De regeling geldt ook voor bestaande lidmaatschappen.

De gemeenten die de  pas verstrekken zijn: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden, Rozendaal, Westervoort en Zevenaar. Het aanvraagformulier voor Gemeente Rheden is via bovenstaande link te downloaden. De pas moet u zelf aanvragen.

Voor wie bestemd?

De Gelrepas is voor degenen die een bijstandsuitkering ontvangen van hun gemeente. Ook zij die een ander inkomen ontvangen, tot ten hoogste 120% van de bijstandsnorm, kunnen voor de pas in aanmerking komen.

Contributie

Kinderen van 4 tot 18 jaar met een Gelrepas die lid zijn, of willen worden, van onze voetbalvereniging hoeven hun contributie niet zelf te betalen. Via de gemeente Arnhem wordt de contributie betaald. Voor de vergoeding aan de verenigingen wordt een maximum van € 225,- per kind (per jaar) gehanteerd. Voor volwassen (vanaf 18 jaar) ontvangen verenigingen 50% van de contributie, ook met een maximale vergoeding van € 225, – (per jaar). De vergoeding geldt voor het lidmaatschap van maximaal één vereniging per jaar. Het bedrag dat niet wordt vergoed, wordt door de vereniging bij het lid geïncasseerd.

Kledingbon:

Daarnaast hebben de kinderen ook recht op een bijdrage voor sportkleding en -materiaal. Het bedrag hiervoor is minimaal € 10,00 en maximaal € 75,00 en is afhankelijk van de hoogte van de contributie. De maximale vergoeding voor contributie en kleding tezamen bedraagt € 225,00 per jaar. Bij een contributie van € 216,00 en hoger wordt geen kledingbon verstrekt. Nadat de vereniging de contributie heeft gedeclareerd bij de Gemeente, krijgt het kind de bon thuisgestuurd.

Wat moet u doen als u in het bezit bent (gekomen) van een geldige Gelrepas?

Heeft u een geldige GelrePas?

Stuur dan een kopie daarvan op naar:

Financiële Administratie v.v. Dieren

Postbusnummer (345)

Postbus 6950 AH Dieren

Of beter nog: maak een kopie daarvan en mail die naar [email protected]

Vervolgens wordt de door u verschuldigde contributie door ons gedeclareerd bij de Gemeente. Na ontvangst van het bedrag (geheel of gedeeltelijk) wordt dit door ons verrekend met de voor het lidmaatschap verschuldigde contributie. De

Disclamer

In bovenstaande bedragen en in de regeling kunnen zich wijzigingen voordoen en daarom kunnen aan deze publicatie geen rechten worden ontleend. Raadpleeg steeds de website van de betreffende Gemeente.