Taken

Bardienst / Keukendienst
Tijdens deze dienst neem je bestellingen aan, verwerkt deze en reken ze af via ons geavanceerd kassasysteem. Je draait de dienst met een ervaren vrijwilliger. Je krijgt instructie van de coördinator van de kantine commissie.
Voor vagen mail naar [email protected]

Je kunt je inschrijven voor scheidsrechter van jeugd en of seniorenwedstrijden.
Afhankelijk van de leeftijdscategorie duren de wedstrijden tussen 30 en 90 minuten. Je krijgt instructie van de scheidsrechterscommissie. Ook is het eventueel mogelijk een cursus tot scheidsrechter te volgen.
Voor vragen mail naar [email protected]

Wedstrijdsecretariaat
Je kunt je inschrijven voor het ondersteunen van het wedstrijdsecretariaat. Daarbij ondersteun je bij het ontvangen van bezoekende teams en het afhandelen van de wedstrijdformaliteiten.
Voor vragen neem contact op met wedstrijdzaken

Familedag
Elk jaar in juni is de familiedag hierbij hebben we vrijwilligers nodig, Het gaat om zeer verschillende werkzaamheden.

Pupillenkamp
Elk jaar in juni zijn bij de pupillenkamp mensen nodig die willen helpen. Het gaat om zeer verschillende werkzaamheden.

Schoolvoetbal
Je kunt helpen als scheidsrechter of bij de voorbereiding, de uitvoering en de opruiming van het jaarlijkse schoolvoetbaltournooi.

Trainer

Geef je op als trainer en je wordt benaderd door de leeftijdcoördinator van het team dat je training geeft. Je bent verantwoordelijk voor het welzijn van de spelers en voor het trainingsmateriaal. Voor vragen neem contact op met [email protected]

Jaarmarkt
Voor de jaarmarkt hebben we diverse vrijwilligers nodig, denk hierbij aan wachtlopen, horecawerkzaamheden, op en afbouwen.
Alles onder leiding van de marktcommissie. Voor vragen neem contact op met [email protected]