Algemene info

Supportersvereniging Vrienden van vv Dieren is een zelfstandige vereniging, die ten doel heeft om onze club vv Dieren te ondersteunen in de meest ruime zin.
De supportersvereniging heeft een zelfstandig bestuur en is onafhankelijk van het bestuur van de voetbalvereniging.
Iedereen kan ‘vriend’ worden. U hoeft dus geen lid te zijn van de voetbalvereniging om ‘vriend’ te kunnen worden.

Als ‘Vriend’ hebt u toegang tot de algemene ledenvergadering van de Vrienden van vv Dieren en kunt u meebeslissen over de bestedingen van de binnenkomende gelden. De afgelopen jaren is gebleken dat de ‘Vrienden’ onze jeugdvoetballertjes een warm hart toedragen, want veel bestedingen komen ten goede aan onze jeugd.
Iedereen kan in belang van de club of clubactiviteiten een beroep doen op steun van de supportersvereniging.
Aanvragen worden beoordeeld en wanneer het past binnen de gestelde doelstellingen en statuten worden gesteund.

Een voorbeeld van de bestedingen in de afgelopen jaren:
• Familiedag
• Pupillenkamp
• Voetbalschool
• Speeltoestellen
• Sinterklaasfeest
• Vriendinnendag
• Zonneschermen voor de kantine
• Kleding kantinepersoneel
• Beamer in de kantine
• Kleding voor de Mini F’s
• Bijdragen aan jeugdtoernooien en bijzondere gebeurtenissen

Vindt u het ook noodzakelijk of gewoon goed dat de talloze vrijwilligers van vv Dieren worden ondersteund bij het ontplooien van initiatieven. laat uw hart dan spreken en wordt ook ‘vriend’ van onze supportersvereniging.
Het lidmaatschap kost slechts € 50 per seizoen.
U kunt zich aanmelden door invulling van het onderstaande formulier. Heeft u vragen stel ze via

Het bestuur van supporters vereniging
 Vrienden van vv Dieren

Voorzitter: